Sacro-biznes czyli szkolenia podczas SACROEXPO
Data publikacji: 2019-06-08, Data modyfikacji: 2019-06-12
Sklepy ze dewocjonaliami to wyjątkowe miejsca, ze stałymi klientami, z charakterystycznymi okresami wzmożonej sprzedaży, jak okres kościelnych świąt, komunii i bierzmowań.
- Ludzie, niezależnie od branży kupują dla emocji. Na ma gotowej recepty, jak skutecznie sprzedawać w takiej branży jak dewocjonalia. Żaden biznes nie jest też zawsze na topie. Nie warto bać się zmian, bo one rozwijają. Trzeba się cieszyć z przeciwności, które mogą być furtką do nowej jakości sprzedaży - mówił Jan Kubica, coach i specjalista technik sprzedaży na wasztatach podczas pierwszego dnia targów Sacroexpo. - Budujcie ze swoimi klientami relacje, pytajcie o potrzeby. Jeśli uda się Wam wywołać emocje w ludziach, pokazać, że ich potrzeby są dla was ważne, to jest wielka szansa, że do Was wrócą, a nawet będa polecać.
W czasie szkolenia można było usłyszeć o technikach sprzedaży, o tym, jak zachowywać się w sytuacji, kiedy klienci wracają niezadowoleni z reklamacją. Mówiono także o rabatach, o które czesto pytają kupujący...
- Nie jestem zwolennikiem finansowych upustów. Ale zawsze możemy zaproponować kupującym inny rodzaj gratyfikacji za zakup. Może to być drobny upominek - mówił specjalista. - Namawiam także do obserwacji swoich klientów. Ich języka ciała. Czy na przykład są zadowoleni wychodząc ze sklepu. Warto rozważać takie detale.
KK
Pełna treść wiadomości na: targikielce.pl/pl/aktualnosci,1,sacro-biznes-czyli-szkolenia-podczas-sacroexpo,29571.chtm
targikielce.pl, Źródło artykułu: targikielce.pl