Belka
Niedziela, 16 Czerwca 2024   imieniny: Alina, Aneta, Justyna
Rejestracja Witaj: Gościu, Zaloguj się
 
Belka
 
 

Jak wygląda rynek marek własnych w Polsce? Odpowiada Edyta Dembińska z Grupy Eurocash

Data publikacji: 2019-06-26, Data modyfikacji: 2019-06-30
A A AWydrukDrukuj  
 
Od kilku lat można zauważyć coraz większą sprzedaż produktów marek własnych w Polsce. Szacuje się, że wartość rynku to obecnie blisko 50 mld zł , a w ciągu najbliższych 4 lat sprzedaż ta osiągnie wartość 60 mld zł. Rok rocznie dynamika sprzedaży oscylować będzie na poziomie ok 5-4,5% (źródło: PMR „Handel detaliczny produktów marek własnych w Polsce w 2018 roku, X 2018). Według badania zrealizowanego w marcu 2019 przez Inquiry Sp. z o.o aż 86% polskich klientów zna pojęcie marki własnej, a niemal 2/3  kupuje te produkty często i dość często (63%).  Blisko połowa, bo 46%  twierdzi, że marki własnej to produkty dobrej jakości w znacznie niższych cenach i niewiele mniej klientów dostrzega, że dzięki produktom marek własnych sklepy mają zróżnicowaną ofertę. Oferta marek własnych poszerza się bowiem o produkty do tej pory zarezerwowane dla brandów. Sieci handlowe wprowadzają już do swojej oferty produkty: bio, dla wegan, z żywności funkcjonalnej, convience czy z segmentu premium. Coraz częściej sieci zaczynają postrzegać bowiem markę własną jako swój wyróżnik i element lojalizowania klientów oraz budowania przewagi konkurencyjnej. Targi marek własnych to dobra okazja, by zaprosić do współpracy nowych dostawców i rozwijać funkcjonujące już relacje biznesowe. - mówi Edyta Dembińska Menadżer Działu Marki Własnej Grupy Eurocash  

Pełna treść wiadomości na: targikielce.pl/pl/aktualnosci,1,jak-wyglada-rynek-marek-wlasnych-w-polsce-odpowiada-edyta-dembinska-z-grupy-eurocash,29946.chtm
targikielce.pl, Źródło artykułu: targikielce.pl
 
Komentarze
Brak komentarzy, Twój może być pierwszy!
Autor:
Kod z obrazka:
Puste pole z komentarzem
Puste pole z podpisem
Wyszukaj
 
Kreska
Dodaj artykuł
Najnowsze komentarze
 
    Kreska
     




    Brak sond
     
    Newsletter
    Bądź na bieżąco z nadchodzącymi imprezami. Zapisz się na bezpłatny newsletter.
     
     

    Powiat kielecki - powiat w centralnej części województwa świętokrzyskiego, w skład którego wchodzą gminy; Bieliny, Bodzentyn, Chęciny, Chmielnik, Daleszyce, Górno, Łagów, Łopuszno, Masłów, Miedziana Góra, Mniów, Morawica, Nowa Słupia, Pierzchnica, Piekoszów, Raków, Sitkówka – Nowiny, Strawczyn i Zagnańsk. Powiat zamuje powierzchnię 2246,07 km kw.

    Do atrakcji przyrodniczych regionu zaliczają się: Jaskinia „Raj”, Jaskinia Zbójecka, jedyny w Polsce głaz pokryty rytami neolitycznymi, ponad to liczne rezerwaty przyrody, parki krajobrazowe i zbiorniki wodne (Chańcza na rzece Czarnej, zbiorniki w Cedzynie, w Borkowie czy Komorowie). Turystów przyciągają także liczne szlaki turystyczne i ścieżki rowerowe oraz zabytki architektoniczne (Pałac Biskupów Krakowskich, Pałacyk Zielińskiego, Dworek Karscha, Dworek Laszczyków, Rynek, którego zabudowa pochodzi głównie z XVII i XIX wieku, Bazylika Katedralna Wniebowzięcia NMP, młyn wodny z 1884 roku w Belnie, drewniana chałupa w Kakoninie z połowy XIX wieku, oraz liczne kościoły).

    Główną gałąź gospodarki regionu stanowi przemysł budowlany, elektromaszynowy, spożywczy oraz przetwórczy. Wiele gmin ma charakter rolniczy, ale a w ostatnich latach zaczął rozwijać się także handel.

    Przez powiat przebiegają: dwie drogi ekspresowe – S7 i S74 oraz trzy drogi krajowe nr: 7, 73 i 74. Na terenie Kielc funkcjonuje także cywilne lotnisko sportowe Kielce – Masłów.

     

    Zgłoś uwagi - uzupełnij wszystkie pola